Apam Tak Dot Dot Untuk Anak-anak Dr Sevia


Cantik kan gambar kat atas ni?

Sangat-sangat cantik! Terkedu saya tengok! Tadi saya ambil jugak gambar, tapi ternampak customer ni da upload gambar ni kat FB beliau, maka saya pun ape lagi... Amek je la gambar ni letak kat Selera Sakura. Hehehe.

Sebenarnya, apam yang da tak berpolkadot kat atas ni ditempah oleh co-supervisor saya, Dr Sevia, untuk event anak-anaknya kat sekolah esok (sebab tu rupa apam tu macam untuk budak-budak). Dr Sevia tempah 100 biji, beliau antara customer tetap saya la jugak~ Hehehe. Selain dari apam ni, Dr tempah juga 2 biji kek karamel perisa pandan dan nenas.

Alhamdulillah, rezeki Allah bagi,
Terima kasih, order lah lagi~~~
Sunah Sakura

| JDT Blogger | UTM PhD Student | Part Time Baker @ Selera Sakura | Email: siti_hasunah@yahoo.com

4 Comments

Previous Post Next Post