Menu

Jom Sarapan... Sandwich Telur Aje...


Ni kira rajin ke malas? Pagi-pagi perut rasa lapar sebab semalam tak makan. Tak larat dan penat. Balik-balik je terus tido. So pagi ni kena makan sebab berat badan semakin menurun dengan bahayanya. Eh, betul ke ayat penguat ni? Tak kisah lah. Yang ni simple aje, kalo saya tak letak resepi pun takpe kan? Err.. Ok ok... Saya guna bahan-bahan macam kat bawah aje.

Bahan-bahan:

2 keping roti
1 biji telur ayam (digoreng hancur)
mayonis
sos cili

Cara-cara penyediaan:

  1. Sapukan mayonis kat sebelah roti, letak telur goreng hancur kat atas sapuan mayonis tu.
  2. Sapukan sos cili pada sebelah roti yang lain. Then lengkapkan sandwich.
  3. Kalo ade salad atau timun atau tomato, mesti lagi best kan?

7 comments:

Cik Kamoo said...

sarapan pagi sihat nie...

logorithm said...

Memang nampak menyelerakan!

Tapi setakat dua keping roti jer cukup ker?

Niena Pengembara Ilahi said...

nk rasa bole?

Niena Pengembara Ilahi said...

nk rasa bole?

aDisH.sHidA said...

akak lak wat roti telur je arini...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ringkas , sedap dan mengenyangkan

Aqish said...

Nmpk sedp

Author

authorHello, this food blog belongs to Sunah Sakura. I'm very fond of food. Nice food must be shared with others.
Learn More →



Blog Stats