Sahur Dengan Ni Sedap Jugak kan? Ehhhhhh!


Berbuka dengan ni pun boleh~~~

Hahaha~ Semalam buat kek lapis pandan choco berry. Ada tempahan dari rakan-rakan blogger. Sebenarnya saya tak bukak tempahan pun, cuma buat untuk beberapa rakan blogger yang mana sempat sebelum saya balik ke Sarawak. Kalau ada yang nak tempah jugak, mungkin saya akan buat kat Sarawak dan pos ke rumah. Macam tu aje yang mampu sekarang ni... Sebab saya kan student jugak, siang saya ke lab, malam aje la sempat nak buat melainkan saya ponteng lab. Aiyokkk!

Okehhh, kek dalam gambar ni sebenarnya adalah hasil dari lebihan adunan kek lapis pandan choco berry tu. Saya ubah sikit. Resepi dia sama je macam kek lapis pandan choco berry, cumanya yang ni saya lapis terus satu kaler sekaligus. Tu yang jadi tebal... Then, saya tabur chocolate rice sebelum bakar kek ni. Hehehe~

Sedap gakkkk~ Rasanya...lebih sedap dari kek lapis pandan choco berry tu. Ahahaha~
Sunah Sakura

| JDT Blogger | UTM PhD Student | Part Time Baker @ Selera Sakura | Email: siti_hasunah@yahoo.com

2 Comments

Previous Post Next Post